بهترین فون های اندرویدی مجهز به پردازنده ۸ هسته ای

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

 

http://www.beytoote.com/images/stories/computer/hhc959.jpg

 

زمانی که صحبت از چیپست دستگاه های اندرویدی می شود ، واژه ی ۴ هسته ای و یا حتی بالاتر دیگر یک واژه ی نو و جدید نیستند و همه با آن آشنایی دارند . زمانی بود که ۴ هسته عدد زیادی به نظر می رسید اما با پیشرفت تکنولوژی حتی عدد ۴ هم برای تعداد هسته ها دیگر عدد بالایی نیست ، چون تا به امروز بیشترین تعداد هسته ، ۸ در نظر گرفته شده است ، اما همه ی ما می دانیم که تعداد هسته ها ، هیچ گاه فاکتور نهایی برای تصمیم گیری در مورد بهترین های شرکت های معروف نبوده است .

از طرفی دیگر به لطف Qualcomm و MediaTek چیپست های بسیار مختلفی با قدرت های پایین و متوسط تولید شده است که بر روی سربازان اندرویدی پایین و میان رده ی بازار قرار گرفته اند . بسیاری از این چیپست ها ۶۴ بیتی هستند که یک امتیاز محسوب می شود .
خوب ، رفته رفته دستگاه های ۸ هسته هم افزایش یافتند و ما تصمیم گرفتیم بهترین ها در بین این دستگاه ها را به شما معرفی کنیم . لیست زیر با توجه به زمان عرضه و معرفی تهیه شده است .

 

Samsung Galaxy Note 4

 

Samsung-Galaxy-Note-4-0فبلت جدید و قدرتمند سامسونگ در دو مدل عرضه شد . یکی از این مدل ها به چیپست Exynos Octa 7 که ۸ هسته ای است مجهز شده است . در زمان رونمایی از این دستگاه ، بهترین مشخصات را در بین تمام دستگاه های جهان داشت ( البته روی کاغذ ) ، اما همیشه زمان ثابت نمی ماند !

 

Samsung Galaxy Note Edge

 

نSamsung-Galaxy-Note-Edge-0سخه ی لبه دار Galaxy Note 4 هم از چیپست ۸ هسته ای بی بهره نماند . دقیقا از همان چیپست در این دستگاه هم استفاده شد و در نتیجه از نظر عملکر و کارایی ، بسیار مشابه یکدیگر هستند . طرفداران چیپست های ۴ هسته ای ناراحت نباشید ! همان طور که گفتیم Note 4 و Note Edge دارای مدل دیگری با چیپست Snapdragon 805 هستند .

 

 

 

Alcatel OneTouch Hero 2

 

Alcatel-OneTouch-Hero-2-0این دستگاه از یک چیپست مدیاتک MT6592 هشت هسته ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز قدرت می گیرد که با یک RAM دو گیگابایتی کامل می شود . OneTouch Hero 2 از آلومینیوم ساخته شده است که خود خیلی جذاب به نظر می رسد ، علاوه بر این محصولی از یک شرکت نه چندان بزرگ است ، یعنی چیزی خواهید داشت که هر روز ، هر جایی نخواهید دید ، یک چیز متفاوت !

 

Huawei Ascend Mate 7

 

Huawei-Ascend-Mate7-0غول بی نهایت چینی ها با چیپست Hisilicon Kirin 925 که ساخته ی خود هوآوی است وارد بازار شد و برای آن ۸ + ۱ هسته در نظر گرفته شد . نه ، اشتباه نکنید ، از غلط املایی خبری نیست ، از نظر فنی این چیپست با ۹ هسته عرضه شد ، چون یکی از آن ها مخصوص DSP یا همان ” پردازش صدای دیجیتال” می باشد . در کل ۸ هسته معمولی روی دستگاه قرار گرفته است که باعث شده است Ascend Mate7 اینجا در خدمت شما باشد و ما نام آن را در لیست خود بیاوریم .

 

HTC Desire 820

 

HTC-Desire-820-0به لطف چیپست ۶۴ بیتی Snapdragon 615 که داخل این دستگاه گنجانده شده است ، Desire 820 یک میان رده ی قدرتمند محسوب می شود . یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰p ، دو گیگابایت RAM ، یک باطری ۲۶۰۰ mAh و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از مشخصات این دستگاه است .

 

Meizu MX4

 

Meizu-MX4-0گوشی Meizu MX4 با یک چیپست MediaTek مدل MT6595 عرضه شد . این چیپست ۸ هسته ای شامل ۴ هسته ی Cortex-A17 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز برای انجام وظایف سنگین تر و ۴ هسته ی Cortex-A7 با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز می باشد .

 

Oppo R5

 

OPPO-R5-0دومین گوشی نازک موجود در بازار یعنی Oppo R5 با چیپست ۶۴ بیتی ۸ هسته ای Snapdragon 615 8939 عرضه شد که معماری هر هشت هسته ی آن Cortex-A53 می باشد .حداکثر فرکانس هر هسته ۱٫۵ گیگاهرتز است .

 

Meizu MX4 Pro

 

MX4 ProMeizu-MX4-Pro-0 برادتر قوی تر MX4 ، با چیپست ۲۰ نانومتری Exynos 5 Samsung مدل ۵۴۳۰ عرضه شد ، که دقیقا مدل چیپست به کار رفته در این دستگاه همانند Galaxy Alpha می باشد . این به این معناست که به لطف تکنولوژی big.LITTLE چهار هسته Cortex-A15 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A7 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز با یکدیگر کار می کنند .

 

Vivo X5 Max

 

Vivo X5 Maxvivo-X5-Max-0 نه تنها در نازک بودن از Oppo R5 پیشی گرفته است بلکه از نظر چیپست هم قوی تر شده است . بله ، این دستگاه ۴٫۷۵ میلی متری با همان چیپست Snapdragon 615 8939 عرضه شد اما بر خلاف Oppo این بار فرکانس هر هسته ۱٫۷ گیگاهرتز می باشد .

 

 

 

LG G Flex 2

 

LG G Flex 2LG-G-Flex-2-0 به طور غیر منتظره ای ، اولین دستگاهی شد که Snapdragon 810 در آن قرار گرفت . این چیپست قدرتمند بهترین و جدیدترین چیپست شرکت Qualcomm تا به امروز می باشد که بر پایه معماری ۶۴ بیتی ساخته شده است و انتظار می رود که پرچمداران سال ۲۰۱۵ همگی از این چیپست استفاده کنند .

 

Lenovo Vibe X2 Pro

 

نLenovo-VIBE-X2-Pro-0سخه ی بهبود یافته ی Lenovo Vibe X2 یعنی Vibe X2 Pro چیپست ۶۴ بیتی Snapdragon 615 درونش را با ظاهر لایه لایه ای خود ، مخفی ساخته است . با وجود چیپست این دستگاه ، ما ۸ هسته داریم که هر یک دارای فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز می باشند .

 

 

 

HTC Desire 826

 

HTC-Desire-826-0جدیدترین میان رده ی قابل ستایش خانوده Desire شرکت HTC یعنی HTC Desire 826 هم از چیپست Snapdragon 615 که ۶۴ بیتی می باشد ، استفاده کرده است . علاوه بر دوربین UltraPixel جلویی این دستگاه ، چیپست آن یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه می باشد که آن را به یک میان رده ی قدرتمند تبدیل ساخته است .

 

 

 

Xiaomi Mi Note Pro

 

Xiaomi-Mi-Note-Pro-0مطمئنا ، Xiaomi Mi Note Pro مسیر بهتری را برای تسخیر جهان نسبت به Mi Note معمولی در پیش دارد ، چون این دستگاه یکی از قدرتمند ترین دستگاه های حال حاظر در جهان می باشد . چیپست Snapdragon 810 و ۴ گیگابایت حافظه ی RAM به طور حتم این دستگاه را به یکی از بهترین های جهان تبدیل می کند و به سختی برای آن رقیبی پیدا خواهد شد .

 

 


نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 599
بازدید دیروز : 1035
گوگل امروز : 60
گوگل دیروز : 104
بازدید هفته : 2797
بازدید ماه : 2646
بازدید سال : 39642
بازدید کل : 384063
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes